sorry för dålig uppdat...

Har åkt längd skidor hela dagen och träffat mina djur vänner hihih, nu ska jag visa bilder på mina kompisar


Ekorren Borre-snorre

 han vinkar åt mig ;)

skunken Stinky

han sprutd ngnt som stank på mig, men ha gör det av kärlek så de gör inget

larven Balle
 han e såå sexiii

det här är Balles bror Seimon
 han e int lika sexxii men han e ändå snyggg (dräggel)



Det här är typ mina bästa vänner, man kan alltid lita på dem. De tröstar mig alltid när jag är ledsen och så får dem mig att le. Vi hade det jätte trevligt idag iaf<333

                                                                                                           xoxo Emma grrrrrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0